Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Zaścianek Mazowsza” zaprasza do wzięcia udziału w szkoleniach na temat zasad i warunków ubiegania się o przyznanie pomocy na operacje w zakresie wzmocnienia kapitału społecznego w ramach naboru wniosków numer I/2021/G dotyczących przedsięwzięcia ISKRA – Inicjatywy w Społecznościach Kształtujące Rozwój ich Aktywności.

Szkolenia skierowane są do mieszkańców i podmiotów z terenu gmin: Czerwin, Goworowo, Rzekuń, Rzewnie oraz Troszyn nie wykonujących działalności gospodarczej zainteresowanych pozyskaniem grantu na zadania związane z integracją mieszkańców swojej miejscowość.

Forma szkolenia – online
Aplikacja – ZOOM

I TERMIN SZKOLENIA:
11/03/2021 r. , w godzinach od 15:00 do 18:00

II TERMIN SZKOLENIA:
16/03/2021 r. , w godzinach od 10:00 do 13:00

Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić Formularz zgłoszeniowy:

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie dnia 11 marca 2021 r. – prześlij

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie dnia 16 marca 2021 r. – prześlij

Link do spotkania otrzymają Państwo drogą mailową na adres wpisany w formularzu zgłoszeniowym.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Szczegółowe informacje dostępne są w biurze LGD oraz pod numerem telefonu 29 767 18 25.

Podczas spotkania omówione zostaną:

  1. Zasady ubiegania się o powierzenie grantu (ocena zgodności z PROW, ocena zgodności z LSR, dodatkowe warunki wsparcia);
  2. Zasady wyboru grantobiorców (kryteria wyboru, procedura wyboru);
  3. Zasady realizacji zadań w ramach projektu grantowego;
  4. Formularze:
  • wniosku o powierzenie grantu;
  • umowy o powierzenie grantu;
  • wniosku o rozliczenie grantu;
  • sprawozdania z realizacji grantu.